План роботи над методичною проблемою КЮМ
Тема: Реалізація діяльнісного підходу до навчання та виховання курсантів шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості
Мета: забезпечення дієвості модернізованої системи методичної роботи з урахуванням потенційних можливостей, відповідних потреб і цінностей членів педагогічного колективу; підвищення загального рівня професійної майстерності педагога, широке використання інформаційних технологій, передового досвіду, сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес, здійснення методичної роботи на основі діагностики, колективного й індивідуального планування, системного підходу, що сприяє створенню пізнавального середовища для саморозвитку та самореалізації педагога, актуалізації цінності саморозвитку, самореалізації й само актуалізації особистості.
Етапи реалізації методичної проблеми
І етап (2015-2016 н. рік) - діагностично-теоретичний (підготовчий)
Завдання:
- визначення проблеми, її теоретичне усвідомлення;
- вивчення науково-методичної літератури з проблеми;
- дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного педагога;
- конкретизація практичних рекомендацій стосовно специфіки контингенту медпрацівників.
Форми і методи роботи:
- педагогічні читання, семінари, конференції;
- встановлення зв'язку з НМЦ з даного питання;
- пошук передового педагогічного досвіду з даної проблеми та ознайомлення з ним;
- фронтальний внутрішньоклубний контроль;
- анкетування, діагностика;
- самоосвіта.
II етап (2016 -2019н.роки) - практичний
Завдання:
- апробація новітніх технологій навчання у практичну діяльність;
- корегування рекомендацій у процесі практичного застосування;
- створення власного досвіду роботи з проблеми;
- поширення створеного досвіду;
- опис власного досвіду з методичної проблеми.
Форми і методи роботи:
- групові, індивідуальні консультації;
- самоосвіта;
- відкриті заняття гуртків, виховні заходи, їх проведення та обговорення;
- взаємовідвідування занять гуртків;
- засідання педагогічних рад;
- тренінги;
- заняття у школі становлення педагогічної майстерності;
- творчі звіти.
III етап (2019-2020 н. рік) - узагальнюючий
Завдання:
- моніторингові дослідження щодо результативності трансформації педагогічної ідеї в практичну діяльність;
- узагальнення результатів науково-методичної роботи, її корекція та впровадження у широку педагогічну практику.
-
- Форми і методи роботи:
- виставка методичних розробок та літератури з проблеми;
- робота психолого-педагогічних семінарів;
- засідання педагогічних рад;
- майстер-класи;
- творчі звіти.
|